העקשנות עלתה ביוקר

העקשנות עלתה ביוקר

שלוש שנים לאחר שדחה הצעה להסכם גירושין התקבל פסק דין נגד גבר תושב אשקלון לקבל את אותו חלק ברכוש אשר הוצע לו באותו הסכם, כשבנוסף הפסיד עוד מאות אלפי שקלים. את גרושתו של האיש ייצג עורך הדין נתנאל מויאל.

גבר תושב אשקלון למד על בשרו עד כמה העקשנות, חוסר הסובלנות וההתנגדות לדרך הפשרה יכולה להזיק, גם לבריאות הנפשית וגם לכיס. לאחרונה גילה האיש על בשרו כי לו היה מקבל לפני שלוש שנים את הסדר הפשרה שהציע לו עורך הדין נתנאל מויאל מאשקלון היה חוסך לילדיו, לעצמו ולגרושתו כאבי ראש רבים כאבי לב ואף היה חוסך לעצמו סכום לא מבוטל של למעלה מ400 אלף שקלים!!!

בני זוג תושבי אשקלון שהיו נשואים שנים רבות נקלעו לפני מספר שנים למשבר בחיי הנישואין , לאחר ניסיונות גישור ושלום בית של מספר שנים, החליטו השניים להתגרש. כשהבינה האישה כי אלו פני הדברים פנתה לעורך הדין נתנאל מויאל באשקלון- מומחה לדיני משפחה – בבקשה כי יטפל בתיק הגירושין שלה. על בסיס הרכוש המשותף, הכין עו"ד מויאל הסכם גירושין אותו קיבל בעלה של הלקוחה כהצעה לסיום כלל המחלוקות. האיש סרב מיד למה שהוצע וביקש הסכם חדש לחלוטין, לאחר שניסיונות הפשרה לא עלו בטוב ניסה עו"ד מויאל לדבר על ליבו של האיש. מויאל הסביר לו כי מדובר בהסכם הוגן וכעסו על אשתו בשל נסיבות העניינים שהובילו את השניים להחליט על פרידה, גורמים לו לחשוב כי ההסכם יש לו לפגוע בו- מה שלדברי עו"ד מויאל רחוק מהאמת. אלא שכל פניותיו נפלו על אוזניים ערלות, והאיש החליט להתנגד להסכם בכל תוקף.

מאחר שאלו היו פני הדברים ולא היה מנוס החל עו"ד מויאל לנקוט בהליכים משפטיים כנגד הבעל, כאשר לאורך הדרך ניסה שוב ושוב להביא את הבעל להסכמה – בעיקר בראותו את טובת הקטינים נגד עיניו, שכן המריבות עם האישה גרמו לבעיות בקשר עם הקטינים ובמצב רוחם.

כמה חודשים לאחר אותו מקרה וככל שהתמשכו ההליכים והחקירות בעניין נכסי הצדדים, התגלה כי האיש ניסה להבריח נכסים שלא כדין, כמו כן ברשותו כספים אשר הסתיר מאשתו. משכך ובהתחשב בנתונים החדשים לאחר שלוש שנים של הליכים מייגעים, ניתן פסק דין המחלק בפועל את נכסי הצדדים כפי שהוצע מלכתחילה, כאשר בנוסף לסכומים המקוריים, חויב הבעל לשלם סך של מאות אלפי שקלים. זאת כמובן מעבר לסכומים אשר הוציא הוא על ייצוג משפטי ועל ניהול ההליכים המיותרים במהלך אותן שלוש שנים. כמו כן נאלץ לשלם לגרושתו פיצוי חלקי מהסכום בו חויב בכתובה במסגרת ההליכים בית הדין הרבני, פיצוי שהיה נמנע משלמו לו היה מקבל את ההסכם המקורי.

מקור הכתבה: אשקלונים, אשדודנט, אשדודyou4

השארת תגובה